فرمانده سپاه نینوای گلستان:

خدمت به مردم از درس‌های مکتب شهید سلیمانی است

سردار «علی ملک شاهکوهی» گفت: یکی از درس‌هایی که در مکتب شهید سلیمانی باید آموخت، عشق و علاقه به مردم و خدمت به آنان است.
کد خبر: ۴۳۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ - 07January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان امروز با سخنرانی سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: تقدیم ۳۶ هزار بسیجی دانش آموز و دانشجو در سراسر ایران اسلامی نشان دهنده غیرتی بی‌نظیر از افرادی است که هم سن و سال شما جوانان و دانش آموزان بوده است.

وی افزود: یکی از درس هایی که در مکتب شهید سلیمانی باید آموخت، عشق و علاقه به مردم و خدمت به آنان است. پس خوب درس بخوانید تا در آینده به هم وطنان خود خوب خدمت کنید.

‌ملک گفت: اگر شما آینده‌سازان ایران اسلامی، امروز به لطف خداوند متعال در کمال امنیت و آرامش درس می خوانید؛ مرهون تلاش ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی و همرزمان ایشان است.

این مسئول بیان داشت: شهدایی که امروز برای آنها یادواره می‌گیریم، اخلاصی فوق العاده در عمل خود به کار بستند که خداوند آنها را برگزید، لذا به شما فرزندان این آب و خاک توصیه می‌کنم وصیت‌نامه شهید سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را با دقت مطالعه کنید چرا که فردای ایران متعلق به شما است.

عشق، علاقه و خدمت به مردم، از درس های مکتب شهید سلیمانی است

عشق، علاقه و خدمت به مردم، از درس های مکتب شهید سلیمانی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها