مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

انعقاد تفاهم‎نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار لرستان و بسیج سازندگی استان

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی گفت: مقدمات انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و بسیج سازندگی استان فراهم شده است.
کد خبر: ۴۳۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 07January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با سرهنگ پاسدار «احسان جهانبخش» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت:  ترویج تفکر جهادی و بسیجی باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات خواهد شد.

وی به نقش گروههای جهادی در پیشرفت امور فرهنگی، اقتصادی، علمی و ... اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت گروههای جهادی در گردآوری زندگینانه و خاطرات شهدا و تاریخ شفاهی پیشکسوتان، نقطه عطفی در حوزه  چاپ و نشر مرتبط با دفاع مقدس محسوب می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند تلاش و پیگیری مستمر است، افزود: گروههای جهادی که در شهرستانهای استان فعالیت دارند می‌توانند خاطرات و زندگینامه شهدای شهرستان محل سکونت خود را جمع آوری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، تصریح کرد: مقدمات انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان و بسیج سازندگی استان فراهم شده است و مهمترین محورهای موضوعات این تفاهم نامه، حمایت از چاپ کتاب، همکاری در برگزاری یادواره های شهدا و ... است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثاردفاع مقدس لرستان و بسیج سازندگی استان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثاردفاع مقدس لرستان و بسیج سازندگی استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار