نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهرداران به فکر مردم باشند و کار را برای خدا انجام دهند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در دیدار با سرپرست شهرداری ساری گفت: به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران، بلکه برای خدا انجام دهید.
کد خبر: ۴۳۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 08January 2021

شهرداران به فکر مردم باشند و کار را برای خدا انجام دهندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با «حمیدرضا مرادی» سرپرست جدید شهرداری ساری اظهار داشت: شما به آسیب‌های حوزه شهرداری واقف هستید و سعی کنید خودتان وارد این آسیب‌ها نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فساد‌ها، اصلاح لازم را انجام دهید.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که انسانها را به خطا و اشتباه می‌برد سیاسی کاری است، افزود: کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح‌ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید، کارش را برسید و ملاحظات سیاسی، سلایق سیاسی و احزاب سیاسی را خیلی اجازه ظهور و بروز ندهید.

محمدی لائینی با بیان اینکه سعی کنید استقلالِ در کار داشته باشید و آنچه مصلحت است آن را انجام دهید، گفت:  از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید.

امام جمعه ساری با تأکید بر حفظ بیت المال تصریح کرد: سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت‌المال نداشته باشید.

محمدی لائینی افزود: باید حمایت همه گروه‌ها و اصناف و اقشار را جلب کنید و آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، اگر درگیر منازعات باشیم کار پیش نخواهد رفت‌.

وی عنوان کرد: عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید و در عوض به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می‌کنند بها دهید و از آنها استقبال کنید.

امام جمعه ساری ادامه داد: خوشبختانه آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع ۸ شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

محمدی لائینی گفت: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد شوید و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار