سردار سلیمانی:

ویژه برنامه‌های نوروزی در یادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

با توجه به فرارسیدن سال نو و ایام فاطمیه ویژه برنامه‌هایی در یادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود که با در نظر گرفتن شرایط این برنامه‌ها برای زائران پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ - 18March 2015

ویژه برنامه‌های نوروزی در یادمان‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار یعقوب سلیمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از یادمان والفجر 8 در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس درباره تحویل سال نو در یادمان های دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به این که تحویل سال در نیمه های شب صورت می گیرد به همین دلیل در یادمان ها برنامه ای نخواهیم داشت و برنامه ها در محل اسکان زائران اجرا می شود.

وی با اشاره به این که زائران سرزمین های نور برای سال تحویل می توانند از برنامههای که در یادمانهای شلمچه، فکه پیشبینی شده است استفاده کنند افزود: با پیش بینی های که انجام شده امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان زائران سرزمینهای نور در استان های جنوبی کشور هستیم که برای این عزیزان و علاقه مندان به سفرهای راهیان نور دریایی را پیشبینی کردهایم.

سردار سلیمانی ادامه داد: راهیان نور دریایی از 28 اسفند فعالیت خود را در دو استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان آغاز میکنند که در اول با بازسازی اسکله زائران می توانند از این اسکله برای سوار شدن به شناورهای نیروهای دریایی سپاه برای عزیمت به راهیان نور دریایی استفاده کنند.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج یادآور شد: از این اسکله برای هر شناور که پهلوگیری می کند 300 نفر می توانند درهر پهلوگیری سوار شناورها شده و از روایت هایی که توسط راویان بر روی عرشه صورت میگیرد استفاده کنند.

در پایان این نکته قابل ذکر است که نیروهای دریایی سپاه با به نمایش درآوردن قایق تندروی ملوان های انگلیسی که به غنیمت گرفتند اقتدار و شکوه مرزبان های کشورمان را در برابر متجاوزان خارجی نشان میدهد. این شناور انگلیسی در یادمان والفجر 8 در اروندکنار در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار