سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی دفاعپرس، با اشاره به میزان رضایتمندی مردم از پلیس راهور اظهار داشت: طبق گزارشهای سامانه ۱۹۷ و دستگاههای اجرایی، رضایت عمومی از پلیس راهور ۸۰ درصد، در حوزه نوبتدهی در شمارهگذاری ۷۶ درصد و در حوزه نوبتدهی اینترنتی ۹۰ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه در حوزه اجرائیات پلیس راهور، مردم بیش از ۷۵ درصد رضایتمندی داشتند، افزود: بر اساس گزارشهای بازرسی کل ناجا، انتقادات از پلیس ۳۵ درصد کاهش داشته است؛ همچنین شکایتها از پلیس راهور نسبت به سال گذشته بیش از ۴۸ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: با اصلاح برخی فرآیندها و تحولات سیستمی، پیشنهادات جهت اصلاح روند کار پلیس ۲۸ درصد کاهش یافته است.
سردار هادیانفر گفت: بازرسیها، نظارت و کنترلها حکایت از این دارد که مجموعه ناجا بیش از ۹۶ درصد از ماموران پلیس راهور رضایت دارد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه زمان رسیدگی به انتقادات و شکایات مردمی یک هفته زمان خواهد برد، خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه در زمینه برخورد با متخلفان یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید ما بوده است.
انتهای پیام/241