نماینده ولی فقیه در مازندران:

تولید واکسن داخلی موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شد

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: اگر تولید واکسن داخلی به نتایج مثبت برسد موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 10January 2021

تولید واکسن داخلی موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از جهادگران عرصه سلامت و دست‌اندرکاران ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: باید همانگونه که اقتصاد متکی به داخل سفارش شده است، به طب متکی به داخل نیز بیاندیشیم.

وی افزود: الحمدلله نخبگان و مراکز دانش بنیان زیادی داریم که این ظرفیت و توانایی را دارند و ان‌شاءالله اگر تولید واکسن داخلی به نتایج مثبت برسد موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شد و این در شرایطی است که می‌بینیم واکسن‌های آمریکایی و خارجی نتایج بد و تلفات بدنبال داشته است‌.

محمدی لائینی ادامه داد: محدود کردن بازار کسب و کار از یک طرف باعث ضرر و زیان به مردم شده و از طرف دیگر موجب افزایش رفت و آمد به روستاها شده است که این خود یکی از دلائل بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در روستاهاست، به نظر می‌رسد باید شرایطی مهیا شود تا اجازه فعالیت حداقل نیمه باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فضاهای کسب و کار داده شود تا این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه ساری گفت: همانطور که در جهاد نظامی خداوند بین جهادکنندگان و کسانی که در خانه نشستن یا فرار کردند فرق گذاشته ما هم باید در این شرایط جهادی به کسانی مانند پرستاران و کادر درمان که خالصانه آمدند و دل به کار دادند، توجه و کمک بیشتری کنیم تا بدانند که به زحماتشان اهمیت داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن قدردانی از حمایت‌های مردمی و از وفاق همدلی که بین مردم در رزمایش‌های کمک‌های مومنانه به وجود آمده است از وزیر بهداشت هم بخاطر صبوری و متانت پرچمداری این جبهه تقدیر و آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها