فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:

رزمندگان و ایثارگران تجربیات خود را به نسل‌های جدید منتقل کنند

سرهنگ «شهسوار حاجی پور» گفت: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان‌ها حضور پررنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل‌های جدید منتقل کنند.
کد خبر: ۴۳۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ - 10January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «شهسوار حاجی پور» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با بیان اینکه دیدار با خانواد‌های شهداء و رزمندگان به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران دانست و اظهار داشت: خانواده ایثارگران در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی گفت: ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نشانگر غیرت و عزت مردم ایران اسلامی بود.

حاجی پور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز جنگ ادامه دارد، ولی تاکتیک‌های دشمن تغییر کرده و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند و باید در این مقطع حساس نیز همانند دوران دفاع مقدس با ایستادگی و همدلی در مقابل دشمن، شکست دیگری را به آنان تحمیل کنیم.

وی تاکید کرد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند دشمن در مقابل ما بسیار سست و ناتوان است و هر نوع حرکتی برضد نظام و انقلاب اسلامی داشته است با هوشیاری دلسوزان کشور و حضور مردم با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در پایان یادآور شد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان‌ها حضور پررنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل‌های جدید منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار