علیرضا پناهیان:

جامعه ما باید در مقابل رسانه مصون باشد

یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه جامعه ما باید در مقابل رسانه مصون باشد، گفت: در زمان حضرت زهرا (س) دشمنان ابا استفاده از رسانه و با جمله پیامبر فدک را از حضرت زهرا (س) گرفتند.
کد خبر: ۴۳۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ - 11January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در اولین همایش مجازی منبری‌های جوان هیأت‌های سراسر کشور، با اشاره به اینکه در مرحله اول باید در راستای شناخت دشمنان حضرت زهرا(س) تلاش کنیم، اظهار کرد: باید درد اصلی ایام فاطمیه شناسایی شود که آن‌ هم چیزی جز غریب گذاشتن دختر پیامبر (ص) در مدینه نیست.

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه باید نقص‌های آن جامعه و مردم مدینه را بیان کنیم، مطرح کرد: فعالیت کردن برای مردم و روشن‌گری با استفاده از مثال آوری می‌تواند سیره حضرت زهرا (س) را به عنوان الگو در جامعه معرفی کند.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید جریان‌سازی در جامعه را از همین محافل هیأتی آغاز کنیم، عنوان کرد: جامعه ما باید در مقابل رسانه مصون باشد و حرف دیگران را نپذیرد؛ در زمان حضرت زهرا(س) دشمنان ابا استفاده از رسانه و با جمله پیامبر فدک را از حضرت زهرا (س) گرفتند.

وی با بیان اینکه مردم باید تکنیک‌های رسانه‌ای را بشناسند تا از شر آن‌ها در امان بمانند، خاطرنشان کرد: اگر مردم از طرز بیان منافقین آگاه شوند دیگر در دام آن‌ها گرفتار نخواهند شد.

پناهیان در پایان اضافه کرد: حضرت زهرا (س) در آن زمان در مقابل همگان ایستادگی کردند و تمام جامعه را درگیر کردند که این موضوعات باید در جامعه شناسانده شده تا بتوانیم شاهد یک جریان سازی مطلوب باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها