مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان:

سپاه گیلان حائز رتبه نخست «فناوری اطلاعات و ارتباطات» جشنواره مالک اشتر شد

سرهنگ‌ پاسدار «محمدرضا قربانیان» گفت: سپاه استان گیلان در دهمین دوره از جشنواره مالک اشتر سپاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.
کد خبر: ۴۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 11January 2021

سپاه استان گیلان حائز رتبه نخست «فناوری اطلاعات و ارتباطات» جشنواره مالک اشتر شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ‌ پاسدار «محمدرضا قربانیان» مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان امروز در حاشیه مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه اظهار داشت: سپاه استان گیلان در دهمین دوره از جشنواره مالک اشتر سپاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات قادر به تامین ارتباطات امن و پایدار متناسب با جغرافیای استان برای مردم هستیم تا در راستای ماموریت‌های خدمت‌رسانی به‌مردم که مورد تاکید رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب هم بوده با تکیه بر بومی‌سازی گام برداریم.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات در هر سازمانی شاخص اصلی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی محسوب می‌شود افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف همواره در کنار ملت بوده و در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در کنار سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

قربانیان در تشریح‌ طرح خود در دهمین دوره از جشنواره مالک اشتر سپاه‌ متذکر شد: طرحی که ارائه شده در راستای تسهیل و تسریع در برقراری ارتباطات در کل استان به‌ویژه در نقاط صعب‌العبور است و در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله که بسیاری از ارتباطات قطع می‌شود نیز برای کمک به مخابرات استان طراحی شده است

سرهنگ پاسدار «محمد رحمانی» دبیر اشراف سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف جشنواره مالک اشتر سپاه‌ بیان داشت: این جشنواره فرصتی مغتنم برای ایجاد شور و شوق در تمام رده‌های سپاه است که بتوانند توانایی‌های دفاعی خود را به نمایش بگذارند و یک رقابت سالم است.

دبیر اشراف سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه گیلان در دهمین دوره جشنواره مالک اشتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حائز رتبه نخست در سطح کشور شد خاطرنشان کرد: تمام رده‌های سپاه در این جشنواره به‌همراه‌ شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به این که جشنواره استانی مالک اشتر در 25 مرداد  در بین رده‌های برتر سال 98 در گیلان برگزار شد و رده‌های برتر به سپاه معرفی شدند تصریح کرد: از بین رده‌ها، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه گیلان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد و امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه رده بسیج محلات سپاه گیلان نیز به‌عنوان رده برتر در جشنواره بسیج تجلیل می‌شود افزود: ما همه ساله رتبه‌های برتر داریم و جوانان خوب و پرشوری داریم که از لحاظ علمی و الکترونیک قوی هستند.

در انتهای این مراسم سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در ارتباط تصویری با سراسر کشور به سخنرانی پرداخت و اسامی برترین‌های جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه در کشور نیز اعلام و تجلیل شد.

سرهنگ‌ پاسدار «محمدرضا قربانیان» مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان نیز در این جشنواره در حوزه ارتباطات حائز رتبه برتر کشور شد و از وی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها