فرمانده قرارگاه غرب نجف نزسا:

شهدای گمنام سند حقانیت و اقتدار ملت ما هستند

سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» گفت: شهدای گمنام سند حقانیت و اقتدار ملت ما هستند، واقعیت هایی که ثبت شده اند و امروز می بینیم به برکت همین خون‌های مطهر توطئه های دشمنان به لطف خداوند به خودشان بر می گردد.
کد خبر: ۴۳۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 11January 2021

شهدای گمنام سند حقانیت و اقتدار ملت ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف نزسا در مراسم تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام که در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گمنام سند استکبارستیزی و مظلومیت ملت ایران و سند رسوایی دشمنان هستند برکات خون‌های مطهر شهدا و ایستادگی ومقاومت ملت ما امروز واقعیت‌های چهره کریه استکبار را بیش از پیش به دنیا نشان داده است.

فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف نزسا گفت: شهدای گمنام سند حقانیت و اقتدار ملت ما هستند، واقعیت‌هایی که ثبت شده اند و امروز می‌بینیم به برکت همین خون‌های مطهر توطئه‌های دشمنان به لطف خداوند به خودشان بر می‌گردد.

سردار عظیمی افزود: امروز شاهد جنایت‌های استکبار علیه ملت‌های مظلوم و دفاع از حکومت‌های مرتجع هستیم چیزی که در دفاع مقدس هم همین اتفاق افتاد، اما پایمردی و ایستادگی و مقاومت ملت ما نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس مبدل کرد.

وی بیان داشت:دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته در تمام حوزه‌ها هر چه توانستند توطئه کردند از جمله بعد از انقلاب تصمیم گرفتند تا جنگی وسیع را بر کشور ما تحمیل کنند و با اینکه به ظاهر ما با صدام ملعون و حزب بعث عراق طرف بودیم، اما پشت صحنه همه مستکبران و مرتجعان منطقه حضور داشتند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا، در بخش دیگری از سخنانش گفت: در طول تاریخ کمتر ملتی در مقیاس ملت ایران اینگونه مقابل استکبار ایستادگی کرده و موفق بوده است.

سردار عظیمی، امثال قاسم سلیمانی را افتخار بزرگ ملت ایران دانست و گفت: حاج قاسم در خطرناک‌ترین و حساس‌ترین نقاط حضور میدانی داشت و همین حضور باعث شکست داعش و توطئه‌های آمریکایی‌ها شد.

وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید مراقبت کنیم تابه تکلیفمان عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار