مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ضرورت ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان

محمود اسکندری گفت: برای تربیت مدیران انقلابی، شجاع و مؤمن در تراز انقلاب اسلامی باید از هم­‌اکنون آموزش دانشجویان در دانشگاه‌ها بویژه در پردیس شهید بهشتی که آنها نیز در آینده در سطح آموزش و پرورش استان به تربیت و پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی خواهد پرداخت، مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 12January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به منظور استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در راستای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس، «محمود اسکندری» مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با  «حسین هدایتی‌فر» مسئول امور آموزشی پردیس شهید بهشتی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگوکرد.

اسکندری در این دیدار اظهار داشت: برای تربیت مدیران انقلابی، شجاع و مؤمن در تراز انقلاب اسلامی باید از هم‌­اکنون آموزش دانشجویان در دانشگاه‌ها بویژه در پردیس شهید بهشتی که آنها نیز در آینده در سطح آموزش و پرورش استان به تربیت و پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی خواهد پرداخت، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با تدریس علوم و معارف دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌­های فرهنگیان می‌توان الگوهای مناسب، کارآمد و بی‌نظیر دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کرد و گام­‌های بلندی در جهت ایجاد و تقویت روحیه جهاد، مقاومت و ایثار در سطح مراکز آموزش عالی و جامعه برداشت ولذا قطعاً تدریس آشنایی دفاع مقدس در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان استان مثمر ثمر خواهد بود.

مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان، تدریس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان استان را ضروری دانست.

ضرورت ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان

حسین هدایتی‌فر نیز در این دیدار در خصوص ساختار دانشگاه فرهنگیان استان مطالبی را بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به اشتغال به تحصیل جمع گسترده‌ای از جوانان در دانشگاه فرهنگیان و همچنین اهمیت درس آشنایی با دفاع مقدس، مسئولین دانشگاه فرهنگیان را ملزم می‌­کند تا در این مقطع حساس و برحسب مسئولیت و تکلیف نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

وی در پایان ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس را در دانشگاه فرهنگیان در ترم‌های آینده مورد تأکید قرار داد.

انهتای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار