فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

بصیرت کارآمدترین پادزهر در برابر فتنه و توطئه است

سردار کرمی با بیان اینکه بصیرت کارآمدترین پادزهر در برابر فتنه و توطئه است، گفت: بصیرت بدون مقاومت به ثمر نهایی نمی‌رسد؛ یعنی اگر بخواهیم از بصیرت نتیجه مطلوب بگیریم، باید مقاوم باشیم.
کد خبر: ۴۳۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 12January 2021

هوشمندسازی پلیس در گرو آموزش‌های نوین و کاربردیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توطئه‌ها و تهدیدات غرب و آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد و ما هیچ‌گاه زیر بار ذلت نرفته و نخواهیم رفت و آینده روشن کشور را با همدلی و حضور مردم و همچنین رهبری شجاعانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی افزود: امروز جنگ سخت‌تر بوده و ایادی دشمنان ایران اسلامی با فتنه، غبارآلود کردن فضا و ایجاد شبهه در بین مردم اقدام می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه بصیرت کارآمدترین پادزهر در برابر فتنه و توطئه است، تصریح کرد: بصیرت بدون مقاومت به ثمر نهایی نمی‌رسد؛ یعنی اگر بخواهیم از بصیرت نتیجه مطلوب بگیریم باید مقاوم باشیم؛ باید تا آخر بایستیم؛ چراکه بصیرت و مقاومت در کنار هم حلال مشکلات است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به قواعد مقاومت، اظهار داشت: التزام عملی و قلبی به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز در مقاطع مختلف تاریخی، پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای مقابله با دشمن، محاسبه درست از رهاورد‌های سازش‌ناپذیری، محاسبه درست از پیامد‌های سازش‌پذیری، دیدن نقاط قوت جبهه خودی در کنار نقاط ضعف و دیدن نقاط ضعف دشمن در کنار قوت او، از دیگر قواعد مقاومت است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر تقویت بُعد دین‌داری و ایمان کارکنان، ادامه داد: در حقیقت ما باید دو کار انجام بدهیم؛ ابتدا تقویت بنیه‌های معنوی و سپس افزایش بصیرت سیاسی کارکنان پلیس؛ زیرا بصیرت سیاسی به انسان دوست و دشمن را معرفی می‌کند از این رو آمادگی علمی- بصیرتی از شاخصه‌های مهم پلیس در تراز انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

سردار کرمی در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس ویژه خاطرنشان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به واسطه رویکرد جامعه‌محوری و فعالیت در بستر جامعه اسلامی، همواره در مسیر تبدیل شدن به الگوی پلیس اسلامی در بین کشور‌های مسلمان است؛ از این رو پلیس در تراز انقلاب اسلامی از سویی مأمن، تکیه‌گاه و خدمتگزار مردم و از سوی دیگر عامل بازدارنده در مقابل هنجارشکنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار