برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری «به وقت حاج قاسم»

مراسم قرعه‌کشی و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری به وقت حاج قاسم روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه در محل خانه کتاب دانشگاه سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 12January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم قرعه‌کشی و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری به وقت حاج قاسم از ساعت ۱۵ تا ۱۶ روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه در محل خانه کتاب دانشگاه (کافه کتاب دارالقرار) با حضور «جمال رحیمیان»، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شماری از معاونین فرهنگی اجتماعی و ارتباطات مردمی سازمان‌ها و نهاد‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند جهت اطلاع از نتایج قرعه‌کشی از طریق لایو اینستاگرامی صفحه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نشانی @fjutehran شاهد برگزاری این مراسم باشند.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری «به وقت حاج قاسم»

طی این مراسم از میان بیش از ۱۲ هزار شرکت‌کننده در مسابقه بزرگ خوانش وصیت‌نامه «سیاسی – معنوی» سردار دل‌ها، با عنوان «به وقت حاج قاسم» ۳۰ نفر به قید قرعه انتخاب و جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اهدا می‌شود.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌منظور پاسداشت نقش محوری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت، کشور‌ها و مردم منطقه و مقابله با عملکرد ضد انسانی و ضد امنیتی داعش مسابقه بزرگ «به وقت حاج قاسم» را برگزار کرد.

انتهای پیام/ 102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار