رونمایی از پلاک عزت شهید «محمدعثمان سروراحمدی» در تربت‌جام

در مراسم چهلمین سالگرد شهادت «محمدعثمان سروراحمدی» نخستین شهید دفاع مقدس شهرستان تربت‌جام، از پلاک عزت و افتخار در سردرب منزل این شهید اهل سنت استان خراسان رضوی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 12January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، مراسم چهلمین سالگرد شهادت «محمدعثمان سروراحمدی»، نخستین شهید دفاع مقدس شهرستان تربت‌جام با حضور مسئولین محلی در مزار آن شهید والامقام برگزار شد.

سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول‌الله (ص) تربت‌جام در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکرم که لباس عزت، شرف و‌ شهادت را بر تن دارم و این لباس را مدت‌ها قبل، کسانی بر تن داشتند که جان خود را در راه حفظ مرزهای این سرزمین فدا کردند و با نثار خون خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی حیات بخشیدند.

وی افزود: شهید سرور احمدی نخستین شهیدی بود که مردم ولایتمدار شهرستان تربت‌جام در دوران دفاع مقدس به این نظام تقدیم کردند ولذا شاهد بودیم که برادران ارتش هم با اخلاص و مجاهدت برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد این شهید بزرگوار تلاش ‌کردند و این امر ثابت کرد که شهدا به یک جریان و مذهب خاصی محدود نمی‌شود و همه شهیدان برای آحاد ملت ایران اسلامی عزیز و ارزشمند هستند.

فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: این تیپ در دوران دفاع مقدس 555 شهید را نثار این انقلاب کرده است و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، کم اجرتر از شهادت نیست.

در انتهای این مراسم، به همت خانواده شهید سروراحمدی 30 بسته معیشتی به خانواده دانش آموزان نیازمند شهرستان تربت‌جام اهدا و از پلاک عزت و افتخار سر درب منزل شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها