دیدار مدیر آموزش و پرورش مهریز با خانواده شهدای این شهرستان

در آستانه برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد «حسینی» مدیر آموزش و پرورش مهریز با خانواده محترم شهیدان سرافراز شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 12January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «حسینی» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مهریز با همراهی نماینده سپاه، معاون پرورشی  و کارشناسان حراست و شاهد مدیریت باخانواده شهدای معظم شهرستان شهید سید «فضل الله هاشمی»، شهید «عباسعلی فلاح»، شهید «محمد علی شیرزاد» و شهید «حبیب فلاح» دیدار کردند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز در این دیدار یاد و خاطره شهدای فرهنگی را گرامی داشت و از خداوند متعال علو درجات شهداء را خواستار شد.

سید کاظم حسینی المدواری با تقدیر از زحمات خانواده معظم شهید افزود: دیدار از خانواده شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز را سرلوحه کارمان قرار داده ایم تا شاید بتوانیم گوشه ای از ایثارو فداکاری این عزیزان را جبران کنیم.

در این دیدار از خانواده های معظم شاهد جهت حضور در یادواره شهدای شهرستان که پنجشنبه هفته جاری در حسینی اعظم مزویرآباد برگزار می شود دعوت شد.

در پایان مسئولین با حضور در گلزار شهدای مدوار با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آنان تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها