مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

خدمت به مردم، ویژگی شاخص پیروان مکتب شهید سلیمانی است

عباس محمدیان گفت: شهید سلیمانی از جنس مردم و برای مردم بود؛ بر همین اساس ویژگی بارز پیروان مکتب شهید سلیمانی خدمت به مردم است.
کد خبر: ۴۳۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ - 12January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های خبرنگاران بسیجی به مناسبت روز بسیج رسانه اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمان بسیج رسانه و همزمان با روز بسیج رسانه و ایام سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تعدادی از خبرنگاران بسیجی پویشی را به نام سفیران حاج قاسم به محله‌ها می‌آیند، راه اندازی کردند.

وی افزود: وظیفه امروز اصحاب رسانه ادامه دادن راه و رسم حاج قاسم و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: شهید سلیمانی از جنس مردم و برای مردم بود؛ بر همین اساس ویژگی بارز پیروان مکتب شهید سلیمانی خدمت به مردم است.

این مسئول اعضای بسیج رسانه استان را پیروان مکتب سلیمانی دانست و بیان کرد: خبرنگاران بسیجی نیز به منظور انجام رسالت خود با مدد از روح سردار دلها و حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها پیگیر حل مشکلات مردم از سوی مسئولین شدند.

محمدیان با بیان اینکه با افزایش مشکلات اقتصادی در کشور مرد حاشیه شهر‌ها با شرایط سخت‌تری روبرو شدند، تصریح کرد: راویان رسانه‌ای حاشیه شهر وظیفه بررسی و نمایش شفاف وضعیت زندگی مردم در این مناطق را بر عهده گرفتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: مردم خراسان رضوی در پناه امام مهربانی سال‌ها است که روز‌های سخت را با همدلی و به پشتوانه حضرت ثامن الحجج (ع) پشت سر گذاشته‌اند و امروز در عرصه اقتصادی، اجتماعی، آزمونی دیگر را می‌گذرانند.

محمدیان بیان داشت: اهالی رسانه خراسان رضوی در پیگیری، سرکشی و توجه به مسائل و گره‌گشایی از رنج حاشیه‌نشینان در کشور پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: چالش‌های حاشیه‌نشینی توسط رسانه‌های استان در مشهد و شهرستان‌ها بررسی و بسیج رسانه استان در تلاش است تا با پیوند رسانه و مدیران استان در حل این شبکه‌ی مسائل راهگشا باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حاشیه‌نشینی پایگاهی برای تولید آسیب‌های اجتماعی است و این نارضایتی‌ها و آسیب‌ها در صورت بی توجهی تبعات جبران‌ناپذیری برای کشور در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: بسیاری از روستا‌های اطراف مشهد و شهر‌های بزرگ استان به دلیل عدم برخورداری و بی توجهی در این سال‌ها خالی از سکنه شدند و این مهاجرت‌ها برای شهر‌های مهاجر پذیر روز به روز مشکلات و آسیب‌های جدیدی را رقم می‌زند.

محمدیان از اهالی رسانه استان خواست تا پیروان مکتب سلیمانی باشند و خدمت به حاشیه‌نشینان را خدمتی ارزشمند به کشور بدانند.

وی در پایان رسانه‌ها چشم و گوش بیدار جامعه هستند و نظرات و گزارش‌ها و اخبار تولیدی خبرنگاران باید مورد توجه و راهگشای مدیران در این مسیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار