مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

شهدای گمنام به عنوان نگینی ارزشمند در جامعه می‌درخشند

سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» گفت: شهدای گمنام به عنوان ستارگانی درخشان و نگینی ارزشمند در شهر‌های مختلف هستند که باید یادمان‌های آنان مراکز فرهنگی ترویج ارزش‌های ناب انقلاب و دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۴۳۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ - 13January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان  در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس شهرستان شاهرود که در فرمانداری شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: مردم شاهرود مردمی پر تلاش، غیرتمند و انقلابی هستند که در تمام میدان‌های مجاهدت برای انقلاب نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 5 گفت: رزمندگان شاهرود به عنوان مجاهدان خط شکن در سال های دفاع مقدس بودند و 60 نفر  از بهترین جوانان این شهرستان در عملیات  کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمدند.

‌سلامی به یک هزار شهید، یک هزار و 400 رزمنده و 300 جانباز شهرستان های شاهرود و میامی در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: ما در مقابل خون ها و مجاهدت‌هایی که برای حفظ اسلام، انقلاب و امنیت مردم انجام شد مسئولیت داریم و باید تلاش کنیم ارزش ها و مجاهدت شهدا و رزمندگان را در جامعه ترویج دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا با مرور افتخارات عظیم و ارزشمند گذشته، افتخارات و ارزش های دوران دفاع مقدس را در نسل جوان امروزی تقویت کنیم.

این مسئول در خصوص شهدای گمنام افزود: شهدای گمنام به عنوان ستارگانی درخشان و نگینی ارزشمند در شهرهای مختلف هستند که باید یادمان های آنان مراکز فرهنگی ترویج ارزش‌های ناب انقلاب و دفاع مقدس باشد و آحاد مردم به ویژه جوانان از فضای معنوی آن بهره‌مند شوند.

بازدید از یادمان شهدای گمنام پارک آبشار شاهرود، یادمان  شهدای دانشکده فنی دختران شاهرود، یادمان شهدای گمنام  شهر بسطام، بازدید از یادمان شهدای گمنام روستای ورکیان دامغان، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به شهرستان شاهرود بود.

شهدای گمنام به عنوان نگینی ارزشمند در جامعه می درخشند

شهدای گمنام به عنوان نگینی ارزشمند در جامعه می درخشند

شهدای گمنام به عنوان نگینی ارزشمند در جامعه می درخشند

شهدای گمنام به عنوان نگینی ارزشمند در جامعه می درخشند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار