امام جمعه ازنا:

ممنوعیت ورود واکسن خارجی نشان‌دهنده هوشمندی دقیق رهبر انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علی سپهوند با اشاره به درایت مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع اعلام کردن ورود واکسن خارجی، گفت: بیانات ایشان سرشار از عقلانیت، مدیریت و هوشمندی بود.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 15January 2021

ممنوع کردن ورود واکسن خارجی توسط رهبر انقلاب نشان‌دهنده هوشمندی دقیق ایشان است

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی سپهوند» امام جمعه ازنا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی‌ در سخنانی مهم فرمودند برای ما برگشت آمریکا به برجام یا عدم آن موضوعیت و اهمیتی ندارد، بلکه مهم برداشتن تحریم‌های ظالمانه است که تابه‌حال به تأخیر افتاده است.

وی افزود: ایشان برای همه مسئولین و ملت و همه‌ کسانی که اقتدار نظام اسلامی برای آن‌ها مهم است، راهبرد نظام اسلامی را مشخص کرد که مهم برای کشور ما اولاً و به ذات برداشتن تحریم‌ها است و بااین‌حال کاملاً آگاه هستیم که مسیر ما به چه سمتی است.

امام‌جمعه ازنا با اشاره به درایت مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع اعلام کردن ورود واکسن خارجی، عنوان کرد: بیانات ایشان سرشار از عقلانیت، مدیریت و هوشمندی بود، چراکه یک واکسن بایستی دوران خاصی از آن بگذرد و بر چند نسل آزمایش‌شده و اطمینان، اعتماد و مصونیت از آن مشخص شود، اگر واکسن آمریکا خوب بود، چهار هزار نفر در یک شبانه‌روز در آمریکا فوت نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه آمریکا و انگلیس و همراهان آن‌ها خیرخواه ملت‌ها خصوصاً ایران اسلامی نبوده‌اند، تصریح کرد: این‌ها درواقع می‌خواهند واکسن را روی مردم ما آزمایش کنند، ما چگونه اجازه دهیم و بی‌احتیاطی کنیم واکسنی که هنوز سلامت و مصونیتش مشخص نیست روی ۸۰ میلیون ایرانی که بنای سربازی امام زمان (عج) را در کل جهان دارند، تزریق کنیم.

سپهوند گفت: در حال حاضر در داخل کشور به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدا و مدیریت مقام معظم رهبری واکسن کرونا داخلی پیگیری شده است و مراحل مختلف آن با موفقیت طی شده است.

امام‌جمعه ازنا بیان کرد: ما اعتماد بیشتری به واکسن داخلی و فرزندان ایران اسلامی داریم، چراکه این واکسن را برای اولین بار بر روی نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان آزمایش کرده‌اند و باید نیروهای جوانان متعهد و متخصص درونی را حمایت و دلگرم کنیم.

سپهوند گفت: خنثی‌سازی تحریم یک مسئله است و رفع تحریم‌ها مسئله دیگر، این خنثی‌سازی به دست خودمان است و رفع تحریم‌ها به دست دشمن، درواقع اگر این نسبت‌ها را در نظر بگیریم، مقدمه خنثی کردن تحریم‌ها است.

وی بیان کرد: امروز مشاهده می کنیم دنیای استکبار چه نگاهی به ایران اسلامی دارد و متأسفانه دولتمردان ما در هفت سال گذشته آن اندازه‌ای که به دنبال رفع تحریم‌ها بوده‌اند به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها نبوده‌اند.

امام‌جمعه ازنا خاطرنشان کرد: خنثی کردن تحریم‌ها تنها با اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد که در عمل متأسفانه آن طوری که نظر مقام معظم رهبری بوده، صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها