خاکسپاری پیکرمطهر ۵ شهید گمنام در فارس

همزمان با ایام فاطمیه و در چهارمین روز حضور پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در استان فارس، مراسم خاکسپاری پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در نقاط مختلف این استان خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۳۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 16January 2021

خاکسپاری پیکر4 شهید گمنام در فارسبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، همزمان با ایام فاطمیه، پیكر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس كه اخیراً تفحص شده بودند، جهت برگزاری مراسم‌ خاكسپاری در 12 نقطه استان فارس وارد شیراز شدند.

نخستین مراسم خاكسپاری پیكرهای مطهر شهدا در روز پنج‌شنبه، ۲۵ دی‌ماه در شیراز برگزار شد كه در آن پیكر مطهر دو تن از شهدای گمنام كه یكی ۱۹ ساله و در عملیات تك دشمن در سال ۶۷ و در منطقه شلمچه و دیگری ۲۱ ساله و در عملیات والفجر یك و در منطقه فكه به فوز عظیم شهادت رسیده بودند، در آرامستان بهشت احمدی شیراز به خاك سپرده شدند.

امروز(۲۷ دیماه ) و در چهارمین روز حضور پیكرهای مطهر شهدا در استان فارس، مراسم خاكسپاری پیكرهای مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان برگزار شده و می‌شود.

مراسم خاکسپاری پیكر شهید گمنام ۲۵ ساله كه در عملیات تك دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیده بود، صبح امروز در مركز پشتیبانی منطقه ۲ ارتش در شیراز برگزار شد.

همچنین در همین ساعت نیز مراسم خاکسپاری پیكر شهید ۱۹ ساله كه در عملیات كربلای ۵ و منطقه شلمچه به شهادت سیده در پادگان شهید بهمن باقری شیراز وابسته به نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

مراسم خاكسپاری پیكر دو شهید گمنام كه یكی ۲۰ ساله و در عملیات كربلای ۵ و منطقه شلمچه و دیگری ۱۷ ساله و در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده بودند نیز امروز صبح در شهر قره بلاغ فسا برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار