نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد؛

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق

نماینده پارلمان سوریه به جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه عراق و سوریه اشاره کرد و اینکه مقامات کاخ سفید همواره به منافع رژیم صهیونیستی توجه دارند.
کد خبر: ۴۳۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 16January 2021

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراقبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، علی الصطوف نماینده پارلمان سوریه، «دولت در سایه آمریکا» متشکل از کارتل‌های بزرگ تسلیحاتی، اقتصادی و رسانه‌ای را تعیین کننده سیاست این کشور دانست و گفت که این دولت در خدمت تامین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: جنگ‌های آمریکا علیه عراق و سوریه در دوره دموکرات‌ها و جمهوری خواهان انجام شده است.

الصطوف افزود: باید بدانیم که سیاست آمریکا را «دولت در سایه» هدایت می‌کند که متشکل از شرکت‌های تسلیحاتی، نفتی، گازی و رسانه‌ای و تبلیغاتی است و این شرکت‌ها هستند که همواره در تلاش برای تامین منافع خود به زیان خون ملت‌ها و گرسنه نگه داشتن آن‌ها هستند.

این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: نظام سیاسی آمریکا از زمان تشکیل، یک نظام سیاسی و نه اخلاقی بوده است و مسئله‌ای که دولت سایه در آمریکا همواره بر آن پافشاری و تاکید می‌کند، سلامت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آن‌ها جنگ اقتصادی پلید و غیراخلاقی را علیه دو کشور سوریه و عراق برای گرسنه نگه داشتن ملت‌های آن‌ها با هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی هدایت می‌کنند.

الصطوف گفت: جنگ‌ها در دوره دموکرات‌ها و جمهوری خواهان علیه سوریه و عراق به راه افتاده و محاصره اقتصادی کنونی علیه دو کشور در جریان است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار