عضو ارشد ائتلاف فتح:

آمریکا از دلار و آشوب‌های خیابانی علیه دولت عراق استفاده می‌کند

علی الزبیدی گفت: آمریکا از دلار، آشوب‌های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 29January 2023

آمریکا از دلار و آشوب‌های خیابانی علیه دولت عراق استفاده می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «علی الزبیدی» یکی از اعضای ائتلاف فتح درباره استفاده آمریکا از ابزار‌ها و دست نشانده‌های خود در داخل عراق علیه دولت محمد شیاع السودانی در صورتی که او اقدامات اصلاحی را برای خدمت به عراق انجام دهد، هشدار داد.

الزبیدی در مصاحبه با المعلومه اظهار داشت: آمریکا ابزار‌های خود را در اختیار دارد که در سال ۲۰۱۹ از آن علیه عراق به‌ویژه دولت عادل عبدالمهدی استفاده کرد. این در حالی است که عبدالمهدی در سیاست خود در قبال مردم عراق اشتباه نکرد، بلکه در مقابل سیاست‌ها و اقدامات آمریکا در داخل عراق ایستاد.

این عضو ارشد ائتلاف فتح خاطرنشان کرد: آمریکا از دلار، آشوب‌های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق استفاده می‌کند و این احتمال وجود دارد که حرکت السودانی به سمت اصلاحات اساسی در عراق با اقدام آمریکا برای برانگیختن خیابان‌ها علیه او به منظور خنثی کردن تصمیماتش مواجه شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها