تشییع و خاکسپار پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در شرکت «پنها» + تصاویر

پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در شرکت «پنها» (شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران) تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 17January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، عصر روز گذشته (شنبه) مصادف با شب شهادت حضرت زهرا (س) در شرکت «پنها» (شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تشییع و خاکسپاری شدند.

حجت‌الاسلام «ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران، پس از اقامه نماز بر پیکر این شهیدان والامقام، با اشاره به افزایش اعتبار جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه رشادت‌های دلیرمردان در دوران دفاع مقدس در حفظ و صیانت از اعتبار و شرف نظام، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امنیت منطقه را به ارمغان می‌آورد و باید در این مسیر قدم‌های استوار و عالمانه برداشت.

تشییع و خاکسپار پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در شرکت «پنها» + تصاویر

وی افزود: این شهدای عالی‌قدر، دیروز با تقدیم جان خویش، راه را برای امنیت ایران اسلامی هموار کردند و امروز هم اندیشمندان، دانشمندان، دانش‌پژوهان، آفریندگان علم و تبدیل‌کنندگان علم به فناوری، راه را برای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران هموار می‌کنند.

حجت‌الاسلام «ابوترابی فرد» تصریح کرد: دیروز این شهدا جان خود را تقدیم نمودند و امروز درجه‌داران، افسران و فرماندهان از قدرت و امنیت به‌وجود آمده، پاسداری می‌کنند؛ این راه باید با اقتدار، تداوم پیدا کند.

تشییع و خاکسپار پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در شرکت «پنها» + تصاویر

وی سازمان صنایع هوایی و شرکت «پنها» را یکی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: نقش دانشمندان، مهندسان و نیرو‌های پرتوان فعال در این مجموعه، در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی بسیار تعیین‌کننده بوده است.

امام جمعه موقت تهران، با تأکید بر این‌که قدرت منحصر به قدرت نظامی نیست، گفت: قدرت فقط در حوزه نظامی و دفاعی نیست؛ بلکه باید در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری مقتدر باشیم.

تشییع و خاکسپار پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در شرکت «پنها» + تصاویر

خاطرنشان می‌شود؛ این دو شهید گمنام، ۱۸ ساله و ۲۱ ساله در عملیات «خیبر» در جزیره مجنون و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه «زبیدات» به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها