نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب را پوشش رسانه‌ای داده و همراه ناشران و برگزار کنندگان نمایشگاه برای مردم رویداد‌های مهم را اطلاع رسانی می‌کند.
کد خبر: ۴۳۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 18January 2021

نمایشگاه مجازی کتاب روی موج رادیو فرهنگبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ گفت: رادیو فرهنگ در برنامه‌های مختلف به حوزه کتاب توجه دارد به ویژه در گروه کتاب در معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام داریم.

وی ادامه داد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کودک و نوجوان، بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزویان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتاب‌ستان و تاکید ویژه برنامه «هفت اقلیم» بر کتاب و کتابخوانی از جمله آنهاست.

حبیبی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران امسال برای نخستین بار این نمایشگاه مجازی و در سطح وسیع تر یعنی کل کشور برگزار می‌شود و رادیو فرهنگ نیز چون گذشته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی این رویداد بزرگ فرهنگی را حمایت رسانه ای می کند.

مدیر رادیو فرهنگ تصریح کرد : این شبکه رادیویی از اول بهمن ماه با شروع نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در تمامی برنامه های زنده به مدت ۱۰ دقیقه به اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با این نمایشگاه می پردازد.

وی همچنین از راه اندازی رادیو کتاب ویژه پشتیبانی و‌اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد.

علیرضا حبیبی یکی از دغدغه های برنامه سازی در رادیو فرهنگ را توجه به فرهنگ کتابخوانی و معرفی آثار مناسب برای شنوندگان دانست و گفت‌: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری فیزیکی نمایشگاه کتاب به علت منع تجمع وجود نداشت و امسال این رویداد بزرگ مجازی برگزار می شود و رادیو فرهنگ آن را حمایت رسانه ای می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر اختصاص ۱۰ دقیقه ویژه نمایشگاه کتاب در برنامه های زنده برنامه هفت اقلیم گروه کتاب نیز هر روز ساعت ۱۷ به طور ویژه به رویدادهای نمایشگاه می پردازد.

حبیبی گفت: دیگر گروه های برنامه ساز رادیو فرهنگ جز گروه کتاب نیز به ویژه پخش این شبکه رادیویی برای دسترسی همگان به ویژه افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند و با شماره های اعلام شده از سوی مسئولان برگزار کننده قصد خرید دارند در حوزه مشاوره و اطلاع رسانی به مردم همراه آنها می شود.

مدیر رادیو فرهنگ در پایان خاطر نشان کرد: تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب می تواند با همیاری رسانه ای یک رویداد موفق باشد تا همه مردم در هرکجا با هر امکانی بتوانند از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه استفاده کنند و رادیو فرهنگ هم تلاش می کند در ازتباط با ناشران و نویسندگان با معرفی کتاب ها آنها را برای انتخابی شایسته و خریدی رضایت‌بخش یاری رساند.

نمایشگاه مجازی کتاب از یکم تا ششم بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار