نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقتدار دفاعی کشور ریشه در دفاع مقدس دارد/ اقتدار نظامی کشور بازتاب اراده پولادین نیروهای مسلح است

سیدحمیدرضا کاظمی اقتدار و استقلال کنونی جمهوری اسلامی را برگرفته از آموزه‌های دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به نقش و جایگاه مهم کشورمان در منطقه گفت: ما باید تحت هر شرایطی قدردان نعمت بزرگ امنیت باشیم؛ چراکه غفلت از این موضوع مهم، کم‌توجهی به ارزش‌ها و آرمان‌های کسانی است که برای تامین امنیت کشورمان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ - 19January 2021

اقتدار دفاعی کشور ریشه در دفاع مقدس دارد/ اقتدار نظامی کشور بازتاب اراده پولادین نیروهای مسلح استعلی شعبان؛ «سیدحمیدرضا کاظمی» نماینده مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص)، به نمایش گذاشتن توان دفاعی و موشکی کشورمان را منجر به غرور و افتخار ملی و از طرفی باعث ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: طبق دستور خداوند و فرموده پیامبر (ص) باید تا جایی که در توان داریم، خود را تقویت کنیم؛ چرا که دشمن همواره به دنبال فرصتی برای دسیسه است.

وی در ادامه افزایش قدرت بازدارندگی را باعث تقویت امنیت کشور دانست و افزود: دشمن از هر فرصتی برای ریختن زهر خود استفاده می‌کند پس همواره باید آماده باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، اقتدار و استقلال کنونی جمهوری اسلامی را برگرفته از آموزه‌های دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به نقش و جایگاه مهم کشورمان در منطقه گفت: ما باید تحت هر شرایطی قدردان نعمت بزرگ امنیت باشیم؛ چراکه غفلت از این موضوع مهم، کم‌توجهی به ارزش‌ها و آرمان‌های کسانی است که برای تامین امنیت کشورمان به شهادت رسیدند.

این مقام مسوول با تاکید بر ضرورت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته به مردم و به ویژه نسل جوان اظهار داشت: استقلال، اقتدار و عزت ملی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ مسئله‌ای که در دوران قبل از انقلاب جزو خواسته‌ها و آرزوهای بزرگ مردم بود.

کاظمی در پایان توان دفاعی و موشکی را یکی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در صنعت دفاعی و نظامی کشورمان ثابت کرده که اگر مسوولان در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی از خود چنین تلاش و اقدامات سازنده‌ای بروز دهند، قطعا مشکلات ایجاد شده در این زمینه‌ها مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار