مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بیرق محور مقاومت شهید سلیمانی به نماد عدالت‌خواهی تبدیل شده است

سردار «عباس یوسفی» گفت: پرچمی که سردار سلیمانی و یارانش برای عزتمندی مردم مظلوم و البته مسلمانان بی دفاع جهان در محور مقاومت برافراشتند به یک بیرق و نماد عدالت‌خواهی در سطح جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۳۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 19January 2021

بیرق محور مقاومت سردار سلیمانی به نماد عدالت خواهی در سطح جهان تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه تداوم برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با گرامیداشت سالروز پیروزی ملت فلسطین در جنگ 22 روزه به پدیده جهانی محور مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال اخیر هنرمندان سراسر جهان در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام که در خوزستان برگزار شد نشان داد که جریان مقاومت به یک خواسته و مطالبه عمومی برای مردم مظلوم جهان تبدیل شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت افزود: پرچمی که سردار سلیمانی و یارانش برای عزتمندی مردم مظلوم و البته مسلمانان بی دفاع جهان در محور مقاومت برافراشتند به یک بیرق و نماد عدالت خواهی در سطح جهان تبدیل شده است.

‌یوسفی گفت: چه کسی باور می‌کرد تصاویر شهید بین‌المللی جبهه مقاومت، سردار حاج «قاسم سلیمانی» روزی در محوطه کاخ سفید آمریکا به دست خود مردم معترض و عدالت خواه آمریکایی به اهتزاز دربیاید و تروریست‌هایی که دست پلیدشان به خون حاج قاسم، رنگین شده جرات نداشته باشند که از سوراخ‌های‌شان بیرون بیایند و عکس‌العمل نشان دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: دنیا بداند که دفاع مقدس مردم ایران ریشه در فرهنگ عاشورا داشت و جبهه مقاومت نیز ریشه در فرهنگ دفاع مقدس و این مسیر تا آزاد‌سازی قدس شریف و جهانی شدن مکتب سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار