مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

ولایتمداری و شهادت‌طلبی مردم موجب شکست دشمنان شده است

مهدی فعال گفت: بصیرت، آگاهی، ولایت‌مداری، روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی این ملت سربلند موجب شکست دشمنان در تمامی عرصه‌ها شده است.
کد خبر: ۴۳۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 19January 2021

ولایتمداری و شهادت‌طلبی مردم موجب شکست دشمنان شده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز، مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که با حضور کمیته ایثارگران در اداره کل بنیاد استان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: اکنون چهار دهه از دوران انقلاب سپری شده و در تمام این سال‌ها دشمنان آنچه در توان داشتند علیه نظام به کار بردند، اما بصیرت، آگاهی، ولایت‌مداری، روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی این ملت سربلند موجب شکست دشمنان در تمامی عرصه‌ها شده است.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت و ایستادگی دلیرمردان با بصیرتی چون سردار حاج قاسم سلیمانی به دنیا معرفی شده و شهادت این سردار بزرگ اسلام جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرده است، امروز این انقلاب امید ملت‌های آزاده و مسلمان و الگوی بسیاری از انقلاب‌ها و حرکت‌های آزادی خواهانه در منطقه است.

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید به این عزت، امنیت و اقتدار رسیده است، افزود: هم اکنون بیش از هر زمانی نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم و لذا رویکرد برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر نیز بر محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه‌های ایثار و شهادت‌طلبی است.

فعال گفت: ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب توانسته است توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب سازد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارها و خدمات بسیاری صورت گرفته است و باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم و آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار