سردار کارگر در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

رشد خبرگزاری دفاع مقدس انفجاری بوده است/ پیش‌بینی ۱۰۰ میلیون بازدید از خبرگزاری تا پایان سال‌جاری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و فعالیت در حوزه رسانه، به رشد قابل توجه خبرگزاری دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال‌جاری ۱۰۰ میلیون بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 20January 2021

رشد خبرگزاری دفاع مقدس انفجاری بوده است/ پیش‌بینی ۱۰۰ میلیون بازدید از خبرگزاری تا پایان سال‌جاری// این خبر پس از تایید آقای شادمانی منتشر شود//به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز گذشته (سه‌شنبه) در دومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، به اهمیت نقش و فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز حضور مؤثر در فضای مجازی و فعالیت در حوزه رسانه فوق‌العاده مهم و نقش‌آفرین است.

سردار کارگر گفت: خبرگزاری دفاع مقدس که از خرداد سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با هدف اشاعه فرهنگ والای دفاع مقدس آغاز کرد، اخیراً رشدی انفجاری داشته است که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۱۰۰ میلیون بازدید از این خبرگزاری صورت پذیرد.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس گستره‌ای به وسعت کشور دارد و بر این اساس ضروری است که همه استان‌ها نقش و حضوری فعال در این خبرگزاری در جهت ارائه اخبار حوزه استان مربوطه داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عملیات روانی نیروهای تکفیری داعش با استفاده از فضای مجازی و رسانه اشاره کرد و گفت: دیدیم که نیروهای تکفیری داعش چگونه با استفاده حداکثری از فضای مجازی و رسانه‌های تحت اختیار خود با انتشار عکس، خبر و فیلم‌های غیرانسانی و خشونت‌بار، در پی اهداف شوم خود عملیات روانی ایجاد می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و فضای مجازی در کل دنیا ابزار مهم و تاثیرگذاری در راستای اطلاع رسانی محسوب می‌شوند، گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها امروزه علاوه بر اینکه مرزبندی‌ها را شکسته‌اند، در ارتباط با حاکمیت دولت‌ها نیز نقشی موثر بر عهده دارند.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید به فضای مجازی به‌عنوان راهبرد اصلی توجه کرد، اظهار داشت: در پی آن هستیم که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیز موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجازی ایجاد کنیم تا همگان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: باید همه اسناد دفاع مقدس در سامانه جامع اسناد دفاع مقدس بارگذاری شود تا اساتید، دانشجویان و آحاد مردم به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها