محمد عبدالسلام:

انصار الله به اقدامات خصمانه آمریکا واکنش سختی نشان می‌دهد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن به تحریم این جنبش توسط آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ - 20January 2021

به هر اقدام خصمانه آمریکا واکنش سختی نشان خواهیم دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به تحریم این جنبش توسط آمریکا و تروریست خواندن آن، تاکید کرد: این اقدام، مهر تاییدی بر ایستادگی ما در برابر منافع آمریکا است.

وی افزود: ما در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه‌ای می‌ایستیم و آنچه که رهبری، فرماندهی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مقرر می‌کنند، گزینه‌ای قانونی و تضمینی است.

عبدالسلام تاکید کرد: این اقدام آمریکا هیچ پیامد سیاسی، اقتصادی و انسانی نخواهد داشت، زیرا ما از همه این مراحل گذشته‌ایم.

وی تصریح کرد: جامعه جهانی به محض اعلام تحریم شدن انصارالله، با ما تماس گرفت و تأکید کرد که تصمیم آمریکا به آن‌ها مربوط نمی‌شود و آمریکا بی پروا در مورد موضوعات مختلف عمل می‌کند.

عبدالسلام با تاکید بر اینکه ما به هر اقدام خصمانه آمریکا واکنش سختی نشان خواهیم داد، گفت: آمریکا از چندین دهه پیش در امور داخلی کشور ما مداخله کرده و اقدام به جنگ افروزی و برانگیختن فتنه‌های نظامی می‌کند.

وی با اشاره به تحریم ایران توسط آمریکا، گفت: امروز ایران با وجود اینکه زیر فشار تحریم‌های همه جانبه قرار دارد، توانسته است از این وضعیت برای ارتقاء توانمندی بومی و داخلی خود استفاده کند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار