نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه امروز چهارشنبه (اول بهمن) آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ - 20January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه امروز چهارشنبه (اول بهمن) آغاز به کار کرد.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان به دست خریداران می‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ارسال پیام از طریق منوی «تماس با ما»، ارسال «تیکت» از طریق منوی «پشتیبانی» در پنل کاربری و تماس با تلفن پشتیبانی و مرکز تماس نمایشگاه به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از جمله راه‌های ارتباطی خریداران و ناشران با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار