دیدار مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا+ تصاویر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن دیدار با تعدادی از مادران شهدای مشهدالرضا، از شکیبایی و فداکاری این عزیزان تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 20January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین معصومی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم مادران شهدا به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت، با مادر شهیدان «مسعود و جلال شادکام تربتی»، «مسعود و هادی مسعودی‌پارسا» و «عباس و علیرضا رحمت‌جو» دیدار کرد.

معصومی در این دیدارها جایگاه مادران شهدا را در دنیا و آخرت در نزد خداوند متعال ویژه و ارزشمند دانست و اظهار داشت: مادران شهید اسوه صبر و مقاومت هستند و استجابت دعای آنان به گفته‌ی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی «پشتوانه‌ی تمام تلاش‌های من دعاهای مادران شهید است، که مرا در نمازهای‌شان دعا می‌کنند».

وی افزود: با نابودی هر چه سریعتر بیماری منحوس کرونا ان‌شاالله این دیدارها به صورت مداوم در راستای تجلیل و خدمت به والدین شهدا انجام شود.

در این دیدارها که با حضور صدیقه خدیوی معاون تعاون و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی و محمد حسن صمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک انجام شد، حجت‌الاسلام معصومی با اهدای لوح از مادران شهیدان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار