یادداشت/ محمدصالح جوکار

اهتمام مردم و نخبگان کشور برای خنثی کردن تحریم‌ها

تحریم‌های اعمالی از سوی آمریکا بر ملت ایران هیچگونه جایگاه قانونی ندارد و قطعا مردم و نخبگان ما در راستای دست پیدا کردن به مراحل پیشرفت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ - 21January 2021

تحریمی‌های خود قرار داده است نشان از اوج کینه‌ورزی و در واقع خشم آنها از شکست‌هایی است که به واسطه اقتدار ایران اسلامی متحمل شده‌اند.گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سیدمجید هاشمی‌دانا؛ «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی؛ جای تاسف است که امروز مسئله مهمی همچون «حقوق بشر» مستمسک دست کشورهای غربی به ویژه دولتمردان کاخ سفید قرار گرفته؛ دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها مقامات آمریکایی اگر بخواهند کسی را تحریم کنند بهانه‌ای برای آن می‌تراشند، در این میان کسانی که در عرصه علمی و دفاعی فعالیت می‌کنند را تحت عنوان حقوق بشر یا حمایت از تروریسم در لیست تحریم‌های خود قرار می‌دهند.

با این شیوه و روشی که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها پیش گرفتند، اکثر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایران با تعابیر حقوق بشری و حمایت از تروریسم مورد تحریم قرار گرفته‌اند.

مسلم است که آمریکا و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان، خوشایندشان نیست که افرادی در داخل کشور در راستای پیشرفت و تعالی گام بردارند. به نوعی می‌خواهند آنها را دچار چالش کنند؛ بنا بر این بهترین حربه‌ای که به کار می‌گیرند تحریم‌های یکجانبه و یکطرفه است تا به نوعی ترمز آنها را بکشند.

تحریم‌های اعمالی از سوی آمریکا بر ملت ایران هیچگونه جایگاه قانونی ندارد و قطعا مردم و نخبگان ما در راستای دست پیدا کردن به مراحل پیشرفت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

اینکه دولتمردان آمریکا در اقدامی وقیحانه چند نهاد حاکمیتی و نهادهای موثر در ساخت واکسن ایرانی از جمله بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام را در لیست تحریمی‌های خود قرار داده است نشان از اوج کینه‌ورزی و در واقع خشم آنها از شکست‌هایی است که به واسطه اقتدار ایران اسلامی متحمل شده‌اند.

با بررسی تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی کشورمان و شرارت‌های دشمن علیه ملت و نظام مقدس ما، این نتیجه برای همگان روشن می‌شود که مقاومت آگاهانه مردم در مقابل زیادی‌خواهی‌های دشمن سبب شده است که ایران در مرکز هندسه قدرت منطقه قرار گرفته و نه تنها پا به عقب نگذارد، بلکه دشمن را در تمامی جبهه‌ها به عقب نشینی وا داشته و شکست دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها