با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل سپاه؛

سردار «کارگر» موفقیت‌های رزمایش پیامبر اعظم (ص) را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی موفقیت‌های کسب‌شده در رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ را به سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ - 21January 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی موفقیت‌های کسب شده در رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ را به سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و دوره افول هژمونی و هیبت پوشالی استکبار جهانی، نمایش خیره کننده رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ با رمز مقدس یازهرا (س) که باعث شادمانی و قوت قلب ملت سربلند و مقاوم ایران اسلامی شد را به حضرتعالی، فرماندهان و کارکنان ولایی، پرتلاش و مخلص سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا این اقدامات بازدارنده در راستای آمادگی و تقویت روحیه و توان رزمی فرزندان این مرز و بوم در نیرو‌های مسلح به ویژه آن مجموعه انقلابی، بیش از پیش دشمنان انقلاب اسلامی را سردرگم و شکست محاسباتی و کید شیطانی آن‌ها در قبال عظمت، توانمندی و پیشرفت‌های قابل ستایش در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی و ارتقاء انگیزه و اراده جبهه مقاومت را به همراه خواهد داشت.

توفیقات روزافزون حضرتعالی و آحاد سپاهیان جان برکف را تحت عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) در ادامه مسیر پرافتخار شهدای دفاع مقدس و مقاومت از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها