دیدار رئیس فدراسیون هندبال با خانواده شهیدان «کارکوب زاده» در قم

«علیرضا پاکدل» امروز با حضور در منزل شهیدان کارکوب زاده در شهرک شهدای قم، با خانواده این سه شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ - 22January 2021

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با خانواده شهیدان «کارکوب زاده» در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی در حاشیه برگزاری مسابقات هندبال جوانان کشور در قم، با خانواده شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده دیدار و ضمن پاسداشت مقام شهدا، درگذشت مادر این سه شهید عزیز را به «محمدرضا کارکوب زاده» دیگر فرزند این خانواده که از آزادگان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس است، تسلیت گفت.

وی در این دیدار با بیان اینکه امروز آرامش و آسایش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون شهداست، گفت: شهیدان کارکوب زاده الگوی بسیار خوبی برای جوانان هستند و جوانان ما با مطالعه سیره و روش زندگی آن‌ها می‌توانند چراغ راهی مناسب را در سال‌های مختلف زندگانی شأن به همراه داشته باشند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه مسیر ترسیم شده توسط شهدا در کشور را باید به بهترین نحو امانت داری کرد، افزود: حداقل کار ما مسئولین این است که رشادت‌های شهیدان را ادامه دهیم و تواضع و فروتنی آن‌ها را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: خود را مدیون شهدا می‌دانم و برای هر کاری که مرتبط به هندبال باشد با حضور در شهر‌های مختلف در ابتدا سعی می‌کنم خدمت خانواده شهدا برسم و از آن‌ها تشکر کنم و رهنمود‌های شان را به کار ببندم.

پاکدل در این دیدار به رسم یادبود پیراهن تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران را به به برادر شهیدان کارکوب زاده اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها