معرفی کتاب؛

«ماموریت روی آب»

کتاب «ماموریت روی آب»، روایت رزمندگان لشکر انصارالحسین (ع) است که با قلم «فرزین شیرزادی» به رشته تحریر در آمده است.
کد خبر: ۴۳۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۶ - 29January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، کتاب «ماموریت روی آب»، روایت رزمندگان لشکر انصارالحسین (ع) است که با قلم «فرزین شیرزادی» به رشته تحریر در آمده که خواننده با خواندن این کتاب به خوبی با فضای دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان لشکر انصارالحسین (ع) اسلام آشنا می‌شود.

«ماموریت روی آب» از انتشارات آل احمد با همکاری انتشارات شاهد، در 306 صفحه و در سال 1389 به چاپ رسیده است.

برشی از متن کتاب:

عکسی در یک مجله
 
اهل ظاهر سازی و دورنگی نبود. صاف و بی غل و غش حرف دلش را می گفت، روز با بچه ها سر و کله زد و تمرین کرد. دیگر نتوانست دل بکند برود، بچه‌ها هم با او انس گرفته بودن، توی همدان مسئول تربیت بدنی و رشته ورزشی‌اش والیبال بود، شاگردهایش سرحال بودند و از این که خوب آموزش می دیدند و ورزش می کردند خوشحال بودند.
 
در کربلای 4 معاون گردان بود آن طرف اروند توی منطقه دشمن زخمی شد من هم مجرح شده بودم و کمی دور‌تر از او روی زمین افتاده بودم کتفش زخم عمیقی برداشته بود و پای چپش از ران زیر خون بود‌.
 
آن ها که آمده بودند زخمی ها را ببرند، رفتند بالای سرش، او چیزی گفت و آن ها آمدند طرف من‌.
 
وقتی از بیمارستان مرخص شدم دنبالش گشتم ولی نشانه ای از او نبود تا این که در کربلای 5 بچه ها در شهر دوئیجی عراق مجله ای پیدا کردند وقتی مجله را دیدم نمی دانستم چه کار کنم، توی یکی از صفحه‌ها عکس او را انداخته بودند روی برانکراد درازش کشیده بود و زیر عکس چنین چیزی نوشته بود «‌مربی غواصان لشگر ایران اسیر شد‌» و این کسی جز محسن جام بزرگ نبود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار