هشدار درباره خطرناک‌ترین طرح اشغالگران در قدس/ خطیب مسجدالاقصی: فلسطینیان بر اعراب تکیه نمی‌کنند

خطیب مسجدالاقصی با انتقاد شدید از رژیمهای سازشکار عرب تصریح کرد مردم فلسطین به ویژه در قدس اشغالی هرگز بر روی اعراب حساب باز نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۳۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 23January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ عکرمه صبری رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین و خطیب مسجدالاقصی اظهار داشت شهر قدس اشغالی در معرض نقشه‌های سیاسی یا یهودی سازی یا اقتصادی اشغالگران اسرائیلی به حال خود رها شده است و شاهد انحراف بزرگ جهت قطب نما از شهر قدس هستیم.

شیخ صبری که امروز شنبه با رادیو صدای قدس گفتگو می کرد، تصریح کرد متاسفانه کشورهای عربی منتظر دستورات آمریکا برای یاری قدس هستند، و این سبب شده تا تاثیرگذار نباشند، در حال که اسرائیل در معرض هیچ فشار سیاسی برای عقب نشینی از طرحهای تجاوزکارانه خود در قدس اشغالی قرار ندارد.

وی افزود اعراب و مسلمانان باید به مسئولیت خود در قبال قدس عمل کنند، زیرا این شهر متعلق به همه مسلمانان در جهان است و جایگاه آن همانند مکه مکرمه و مدینه منوره است.

شیخ صبری هشدار داد خطرناک ترین طرحی که اشغالگران اسرائیلی در قدس اشغالی اجرا می کنند، خالی کردن منطقه قدیمی از ساکنان اصلی و محاصره مسجدالاقصی است.

وی خاطر نشان کرد مردم فلسطین در قدس هیچ حسابی بر روی نظام‌های عربی باز نمی کنند، بلکه در مقابله با عملیات یهودی سازی تنها به خود تکیه می کنند و بر اساس عقاید خود از شهر مقدسشان دفاع می کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار