قالیباف:

مجلس اولین مدافع عمل‌کنندگان به قانون است/ برخورد قانونی هیات نظارت بر نمایندگان درمورد حادثه اخیر

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار فیلمی مبنی بر برخورد نامناسب یک نماینده مجلس با یک سرباز در فضای مجازی نوشت: در برابر قانون همه مساوی هستند. مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و ‎اولین مدافع حقوق آنهاست.
کد خبر: ۴۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ - 23January 2021

مجلس اولین مدافع عمل‌کنندگان به قانون است/برخورد قانونی هیات نظارت بر نمایندگان درمورد حادثه اخیربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار فیلمی مبنی بر برخورد نامناسب یک نماینده مجلس با یک سرباز راهنمایی و رانندگی در صفحه شخصی خود نوشت: در برابر قانون همه مساوی هستند. مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و ‎اولین مدافع حقوق آنهاست.

وی افزود: در حادثۀ اخیر، به محض شنیدن اولین گزارش‌ها، دستور بررسی دقیق ماوقع صادر شد؛ درصورت احراز تخلف، هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد.

به دنبال انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که حکایت از برخورد یک نماینده مجلس با یک سرباز نیروی انتظامی دارد، اینطور گفته شد که اصغر عنابستانی نماینده  سبزوار که قصد عبور از خط ویژه خیابان انقلاب تهران در دروازه دولت را داشته  با ممانعت سرباز نیروی انتظامی مواجه شد و در فیلم به گفته سرباز وظیفه و برخی افراد حاضر در محل اینطور نقل شده که نماینده مذکور در واکنش به اقدام قانونی این سرباز به او سیلی می‌زند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار