پیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مقام معظم رهبری؛

حماسه ششم بهمن آمل بخشی از برجستگی‌های مردم مازندران است

در پیام آیت الله محمدی لائینی» آمده است: ششم بهمن سالروز حماسه و فداکاری مردم شجاع آمل، شهر هزار سنگر، شهر شهیدان سرفراز و عالمان والامقام شهر علامتین حسن‌زاده و جوادی آملی (حفظهما الله تعالی) است. این حماسه بزرگ بخشی از برجستگی‌های مردم مازندران است که حضرتعالی همواره برآن تاکید داشتید.
کد خبر: ۴۳۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 24January 2021

حماسه ششم بهمن آمل بخشی از برجستگی‌های مردم مازندران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن آمل و دیدار تاریخی مردم مازندران با رهبر و مولایشان به محضر رهبر معظم انقلاب پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشوا و مقتدای عظیم الشأن آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله العالی علی رئوس المسلمین الی ظهور الحجه عجل الله تعالی فرجه الشریف.

سلام علیکم بما صبرتم

ششم بهمن سالروز حماسه و فداکاری مردم شجاع آمل، شهر هزار سنگر، شهر شهیدان سرفراز و عالمان والامقام شهر علامتین حسن‌زاده و جوادی آملی (حفظهما الله تعالی) است. این حماسه بزرگ بخشی از برجستگی‌های مردم مازندران است که حضرتعالی همواره برآن تاکید داشتید.

اینک در سالروز این حماسه عظیم علی‌رغم اشتیاق تشنگان دیار علویان به زیارت آن وجود ذی‌جود و طوف میکده عشق و ارادت که به گفته طالب آملی: «برتشنگان زیارت دریا مبارک است/ یعنی طواف میکده بر ما مبارک است»، شرایط کرونایی اجازه زیارت و عرض ادب از نزدیک را نمی‌دهد مراتب ارادت، اطاعت و بیعت مجدد مردم انقلابی مازندران و آمل سرفراز را در زر ورقی از درود و تحیات و در طبقی از اخلاص تقدیم حضور باهرالنور آن رهبر فرزانه نموده عمر با عزت و دوام تأییدات و توفیقات برای حضرتعالی و عزت و سربلندی برای ملت و مملکت در پرتو عنایات حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین له الفداء و رهبری داهیانه جنابعالی از خدای سبحان مسئلت دارم.

محمدباقر محمدی لائینی

سرباز و نماینده شما در مازندران ولایتمدار

۱۰ جمادی الثانی ۱۴۴۲ هجری قمری

۵ بهمن ۱۳۹۹

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار