فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی مطرح کرد

اختصاص 30 فروند وسایل پرنده توسط ناجا در طرح نوروزی

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از اختصاص 30 فروند وسایل پرنده در طرح نوروزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ - 31March 2015

اختصاص 30 فروند وسایل پرنده توسط ناجا در طرح نوروزی

به گزارش دفاع پرس، سردار "محمدولی بیرانوند" فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از اختصاص 30 فروند وسایل پرنده در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: تیزپروازان ما از آغاز اجرای طرح یعنی 25 اسفند ماه تا 15 فرودین امسال در محلهایی که پیشبینی شده است حضور فعال خواهند داشت.
 
وی افزود: محلهای پیشبینی شده، اغلب استان های مسافر پذیر اعم از خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بندرعباس، بوشهر، شیراز، اصفهان، استان مرکزی، لرستان، گیلان، قزوین، قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، سیستان وبلوچستان و آذربایجان غربی و شرقی است.
 
فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سال گذشته 25 وسیله پرنده در این طرح شرکت داشتند، افزود: با توجه به افزایش پوشش هوایی استانها نسبت به سال گذشته، امسال 5 فروند پرنده را اضافه کردیم.
 
به گفته این مقام انتظامی تنها پنج فروند پرنده در آسمان تهران به پرواز درخواهند آمد که 2 فروند بالگرد در اختیار راهور ناجا در راستای روانی ترافیکها، بازکردن گره های کور ترافیکی و جلوگیری از سوانح و تصادفات، یک فروند در اختیار فرماندهی ناجا، یک فروند در اختیار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و یک فروند دیگر نیز در اختیار فرماندهی انتظامی شرق و غرب تهران قرار گرفته است؛ ضمن آنکه 2 فروند هواپیمای فالکون آماده ترابری مسئولان و هیئت رئیسه به اقصی نقاط کشور در این ایام است.
 
سردار بیروند، یادآور شد: یک فروند جایروپلن (هواپیمای فوق سبک) نیز در شرق تهران بهمنظور کنترل ترافیک جاده فیروز کوه و دو فروند دیگر نیز در دشت آزادگان و بندرعباس آماده خدمترسانی هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار