فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد؛

ارتقای آمادگی «یگان ویژه» نیروی انتظامی/ آثار مثبت اجرای طرح «سفیر شهید» بر روحیه مأموران ناجا

سردار کرمی با تأکید بر ضرورت ارتقای آمادگی «یگان ویژه» ناجا گفت: امروز یگان ویژه در سراسر کشور با رویکرد اجتماعی، اهداف از پیش تعیین شده و زحمات تک‌تک کارکنان، دارای منزلت و مقبولیت خوبی بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 25January 2021

آمادگی عملیاتی در گرو آموزش‌های نوین و تجهیزات بروز/ رویکرد اجتماعی؛ نقطه قوت یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه با برنامه‌ریزی‌های قبلی برای انجام مأموریت‌ها در شرایط مختلف، آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی را به‌عنوان راهبرد‌های اصلی و مهم دنبال خواهد کرد.

وی ضمن تشریح آمادگی‌های همه‌جانبه پلیس ویژه، ادامه داد: آمادگی عملیاتی مستلزم آموزش‌های نوین و تجهیزات بروز است تا کارکنان یگان ویژه در زمان نیاز بتوانند با حضور سریع و با رویکرد جامعه‌محوری، تهدیدات دشمنان را خنثی کنند.

سردار کرمی با اشاره به جایگاه و مقبولیت یگان ویژه در اذهان عمومی بیان کرد: امروز یگان ویژه در سراسر کشور با رویکرد اجتماعی، اهداف از پیش تعیین شده و زحمات تک‌تک کارکنان، دارای منزلت و مقبولیت خوبی بین مردم و مسئولان است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: رویکرد اجتماعی یکی از نقاط قوت یگان ویژه است و توانسته‌ایم با اخلاق‌مداری و اقتدار توأم با رأفت اسلامی، حمایت و پشتیبانی مردم در مأموریت‌ها را کسب کنیم که این یک موفقیت بزرگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور، یادآور شد: امروز شاهد آثار و برکات این طرح معنوی بر روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان هستیم به طوری که هر یک از کارکنان سعی در پیروی از سیره و روش شهدا در زندگی شخصی و خدمتی خود و سپس ترویج آن در سطح جامعه دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دیدگاه مردم نسبت به یگان ویژه به‌عنوان یک نیروی واکنش سریع با کارکنان انقلابی و توانمندی‌های ویژه است که این مایه فخر و مباهات است؛ بنابراین آمادگی‌های همه‌جانبه باید حفظ و ارتقاء یابد تا ان‌شاءالله بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار