عشق مردم سرمایه امام خمینی (ره) بود/ برای «استقلال» هزینه گزافی پرداختیم

اولین فرمانده سپاه پاسداران گفت: رهبران زیادی در طول تاریخ بوده اند، اما سرمایه امام (ره) عشق و ایمان مردم بود. مردم معتقد بودند که رهبرشان برای آن‌ها انقلاب می‌کند و راست می‌گوید. آن‌ها به رهبرشان ایمان داشتند.
کد خبر: ۴۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 25January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آرش امیدوار؛ برنامه «خیابان انقلاب» با محمد بشارتی از وزرای اسبق دولت، جواد منصوری مورخ و اولین فرمانده سپاه پاسداران، محمود بهمن آبادی برادر شهید احمد بهمن آبادی و زهرا شیخی مبارکه پزشک و نماینده و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به گفت‌وگو نشست.

محمد بشارتی از وزرای اسبق دولت در کوچه عبرت «خیابان انقلاب» اظهار داشت: ۴۳ سال پیش در چنین روز‌هایی کشور ما تحولات بسیاری را پشت سر می‌گذاشت، اما مردم راه را پیدا کرده بودند و می‌دانستند انقلاب به استقلال و آزادی که قبلا در کشور نبود، می‌رسد. ما برای رسیدن به استقلال هزینه زیادی پرداختیم.

جواد منصوری مورخ و اولین فرمانده سپاه پاسداران در کوچه گفتگو این برنامه مطرح کرد: تجربه‌های ما در زمان انقلاب در زمینه‌های مختلف بوده است. نکته مهم در زمان انقلاب اسلامی حضور نوجوان‌ها و جوان‌ها در فعالیت‌های انقلابی بود که بسیار باعث تعجب ما می‌شد. در حقیقت عنایت ویژه خدا باعث شد این نوجوان‌ها و جوان‌ها در این راه قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ایمان داشت، مطرح کرد: رهبران زیادی در طول تاریخ بوده اند، اما سرمایه امام (ره) عشق و ایمان مردم بود. مردم معتقد بودند که رهبرشان برای آن‌ها انقلاب می‌کند و راست می‌گوید.

محمود بهمن آبادی برادر شهید احمد بهمن آبادی دیگر مهمان این برنامه در کوچه شهدای رادیو انقلاب بود که در سخنانی مطرح کرد: احمد بهمن آبادی برادر من سال ۶۱ در سن ۲۲ سالگی در عملیاتی که در شلمچه بود به شهادت رسید. پیکر برادر من بازنگشته و ایشان همچنان مفقود الاثر است.

وی با اشاره به اینکه بردارش ویژگی‌های برجسته خودش را داشت، مطرح کرد: نزدیکی نظام با جوانان باعث شد که جوانانی که می‌توانستند کار‌های دیگری انجام بدهند به جبهه رفتند و راه دیگری را در پیش گرفتند.

دکتر زهرا شیخی مبارکه پزشک و نماینده و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مهمان کوچه فردا این برنامه بود که در سخنانی اظهار کرد: ما نیاز داریم که اگر کسی سخنی را مطرح می‌کند به دنبال صحت آن برویم تا متوجه راست بودن سخن شویم. آینده کشور و انقلاب ما نیاز به انسان‌های خوبی دارد که الان در مرحله خودسازی هستند و تشخیص خود را اصلاح می‌کنند تا مسلح به سلاح ایمان و تشخیص درست شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار