مدیر رادیو ایران:

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم است

«آذرمکان» گفت: امروز هم سال‌ها بعد از دوران دفاع مقدس، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزاده‌ها و ایثارگران پیش قدم است.
کد خبر: ۶۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 25September 2023

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مهدی آذرمکان» مدیر رادیو ایران در مراسم رونمایی از صد و چهل شهید، صد و چهل روایت که امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، اظهار داشت: امروز هم سال‌ها بعد از دوران دفاع مقدس، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزاده‌ها و ایثارگران پیش قدم است. رادیو این یار قدیمی و صمیمی مردم ایران همواره نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی تحولات مهم کشورمان داشته است.

مدیر رادیو ایران افزود: رادیو در دوران دفاع مقدس سریعترین و در دسترس‌ترین رسانه بود که اخبار و پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان مخابره می‌کرد.

آذرمکان ادامه داد: خاطره خوش آزادسازی خرمشهر که از صدای جمهوری اسلامی ایران مخابره و پخش شد هم اکنون نیز برای همه ما گوش نواز است.

وی ادامه داد: امروز هم سال‌ها بعد از دوران دفاع مقدس، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزاده‌ها و ایثارگران پیش قدم است.

آذرمکان اظهار کرد: ما در رادیو به ویژه رادیو سراسری ایران گفتن و شنفتن از شهدا را وظیفه ملی و میهنی خود می‌دانیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امروز به واسطه تلاش‌های همکاران بنده در مراسم روایت ۱۴۰شهید، خدمت شما هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار