کارشناس مسائل سیاسی:

بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه تدام انقلاب را تضمین می‌کند

حسین کنعانی‌مقدم گفت: برای تداوم انقلاب نیاز داریم گام مستحکم‌تر برداریم که یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با تهدیدات دشمنان و سکویی برای پرش به سمت آرمان و آروز‌های ملت است.
کد خبر: ۴۳۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 25January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در برنامه فجرآفرینان اظهار داشت: اگر ما انقلاب را یک حرکت دینامیکی، فعال و پویا و در حال تکامل و توسعه بدانیم برای تداوم انقلاب و حرکت تکاملی و جهشی نیاز داریم گام مستحکم‌تر برداریم که برای این امر توجه به منشور گام دوم که مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند به ویژه برای نسل جوان که فراز و نشیب و اتفاقات گذشته انقلاب را درک نکرده ضروری است.

وی افزود: بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه تدام انقلاب را تضمین میکند. یکی از مباحث اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب بحث قوی‌تر شدن است که یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با تهدیدات و تحریم‌های دشمنان و سکویی برای پرش به سمت یک حرکت متعالی برای رسیدن به آرمان و آروز‌های ملت است.

کنعانی مقدم بیان کرد: قوی شدن در تمامی مبانی باید مورد توجه قرار گیرد برخی تصور می‌کنند که تنها باید در زمینه نظامی قوی شد، اما در بیانات رهبری تقویت روحی و معنوی ملت یکی از مهم‌ترین پایه‌های قوی شدن است، همچنین قوی شدن در مباحث اجتماعی نیز از مبانی قوی شدن است و قدرت اقتصادی نیز یکی از مباحثی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد و در یک کلام تمام مولفه‌های قدرت باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها