توضیح استاندار تهران در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید در پایتخت

محسنی بندپی توضیحاتی را در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت مطرح کرد.
کد خبر: ۴۳۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 25January 2021

توضیح استاندار تهران در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران عصر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص ارائه پیشنهاد محدودیت تردد به ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طی گزارش‌هایی که در جلسه امروز داشتیم، مطرح شد که در استان تهران روند پذیرش بیماران و همچنین پذیرش بیماران در سنین پایین‌تر نسبت به هفته گذشته پنج الی شش درصد افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو که می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات کرونایی همراه با برگشت مسافران باشد که برای تهران خطرناک است، پیشنهاد ما در خصوص تردد‌های شبانه این است که مثل سابق موارد تداوم داشته باشد. برای تعطیلات نیز محدودیت‌هایی که اعمال شده به این شرح است که از مناطق زرد به زرد می‌توانند سفر داشته باشند و از تهران به شهر‌های شمالی محدودیت‌های قبل ادامه پیدا کند.

استاندار تهران در خصوص عادی‌انگاری‌ها و وضعیت جریمه‌ها عنوان کرد: بر اساس آمار، دو میلیون و ۲۰۰ هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ثبت شده است که نزدیک به دو میلیون تومان از آن‌ها به مناطق نارنجی اختصاص دارد؛ همچنین بیش از ۵۰۰ هزار اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار