یادداشت/ سهراب گیلانی

علت اصلی کینه‌ورزی غربی‌ها ریشه در آرمان‌های انقلاب دارد

ملت ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مهم سیاسی مختلف نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی هستند و هرگز در این مسیر اجازه تعدی به دشمنان را نخواهند داد.
کد خبر: ۴۳۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۸ - 27January 2021

مقاومت، ایستادگی و نبرد با دست‌نشاندگان آمریکا در منطقه از آرمان‌های انقلاب استگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «سهراب گیلانی» نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی؛ آمریکا و استکبار جهانی از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ‌گونه تلاشی برای درهم شکستن مقاومت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان دریغ نکرده است. آزادگی، استقلال و عزت‌طلبی از آرمان‌های انقلاب اسلامی کشورمان است و همواره سایر امت اسلامی را نیز به این امر مهم توصیه کرده‌ایم؛ لذا علت اصلی کینه‌ورزی غربی‌ها با ما ریشه در آرمان‌های انقلاب است.

ملت ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مهم سیاسی مختلف نشان داده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی هستند و هرگز در این مسیر اجازه تعدی به دشمنان را نخواهند داد.

بسیج نقش موثری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دارد؛ در این برهه از زمان که غربی‌ها برای کم اثر کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند، بسیجیان دوشادوش مردم با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام توطئه‌های غربی‌ها را یکی پس از دیگری باطل کرده و شکست سنگینی در کارنامه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ثبت می‌کنند.

تحریم‌های ظالمانه آمریکا و جنایت اخیر دولتمردان این کشور در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی نمونه‌ای از کینه ورزی دولتمردان غربی نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است؛ چراکه مقاومت ملت ما در مواجهه با هرگونه مشکلات و بحران‌های حاصله از اقدامات دشمنان و همچنین ایستادگی و نبرد با دست‌نشاندگان آمریکا در منطقه از آرمان‌های انقلاب است.

انقلاب اسلامی از گزند تمام توطئه‌های دشمنان در امان است، چراکه ملت حامی تراز اول آرمان‌های امام راحل هستند؛ دولتمردان غربی از وحدت و اتحاد میان ملت و مسوولان کشورمان خشمگین هستند. کسی منکر بروز و تشدید مشکلات جاری کشور و به خصوص در زمینه اقتصادی نیست، امروز به واسطه خصومت‌ها و کینه‌ورزی سران آمریکایی و متحدانشان ملت ما در وضعیت نامساعد اقتصادی و معیشتی قرار دارد؛ اما مردم این مشکلات که عمده آنها به واسطه اعمال تحریم‌های غربی‌ها به وجود آمده را پای نظام و انقلاب نمی‌گذارند؛ همین مسئله مهم منجر به بروز غضب دشمنانمان شده است.

مقاومت و ایستادگی ملت منجر به شکست دولتمردان غربی در جنگ اقتصادی با کشورمان خواهد شد، حضور مسوولانی دلسوز، انقلابی با روحیه‌ای جهادی مطمئنا در کاهش مشکلات جاری کشور تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار