مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

تلاش دشمنان وارونه نشان دادن آزادی و عزت مردم ایران است

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» گفت: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی وارونه نشان دادن آزادی و عزت مردم کشورمان است.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ - 27January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام الله دهه فجر کارگروه نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی است اظهار داشت: این شعار از ریشه های اساسی و بنیادی این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه که تلاش دشمنان این انقلاب وارونه نشان دادن آزادی و عزت مردم کشورمان است گفت: دشمن خارجی ما آمریکا و صهیونیسم، قدرت بزرگ انقلاب اسلامی ایران را لمس کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر را برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه های این مناسبت از 12 بهمن ‌همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز می شود.

غریبی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست شورای سیاست‌گذاری استان روز ۱۲ بهمن رژه موتوری ساعت 9:30 توسط نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروهای بسیجی درنظر گرفته شده افزود: این برنامه از میدان انتظام تا فلکه قدس پس از اجرای گروه نرم نوازان همزمان با ورورد امام به میهن اسلامی در فرودگاه بوشهر اجرا می‌شود.

وی از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت ایام الله 22 بهمن در استان خبر داد و متذکر شد: نیروهای مسلح با وسایل نقلیه شخصی از میدان رئیسعلی دلواری به سمت میدان شهرداری، چهاراه کشتیرانی و بزرگراه طالقانی به سمت شهید مطهری حرکت و نهایتا در دهکده گردشگری مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها