مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس بوشهر:

حضرت ام البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است

«سیده شریفه حسینی» با بیان اینکه حضرت ام البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است گفت: مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایتمدار تربیت کردند و مشوق رزمندگان اسلام در پاسداری از میهن اسلامی بودند.
کد خبر: ۴۳۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 27January 2021

حضرت ام البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایت مداری است«سیده شریفه حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت ۱۳ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: حضرت ام البنین (س) مانند سایر زنان شاخص تاریخ بشریت دارای ویژگی‌های خاصی بود که باعث شد نام ایشان نزد برترین خوبان عالم به نیکی یاد شود.

وی گفت: یکی از ویژگی های بارز این بانوی بزرگوار اسلام تربیت فرزندانی بود که در مسیر صالحیت گام برداشتن و توفیق همراهی با امام زمان خویش را یافتند و شاید بتوان گفت این همان روحیه ای است که می‌توان از آن به روحیه انقلابی یاد کرد.

حسینی با بیان اینکه حضرت ام البنین (س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی ولایتمدار تربیت کردند و مشوق رزمندگان اسلام در پاسداری از میهن اسلامی بودند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در تاریخ انقلاب با برکت این نظام و دوران هشت سال دفاع مقدس زنان در جایگاه مادری و همسری به حضرت ام البنین (س) اقتدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار