مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از موزیک ویدئو «مادر چشم انتظار» در بوشهر

«حسینی» از رونمایی موزیک ویدئو «مادر چشم انتظار» در بوشهر خبر داد و گفت: این موزیک ویدئو با محوریت مادران شهدای گمنام تهیه شده است.
کد خبر: ۵۲۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 29May 2022

رونمایی از موزیک ویدئو «مادر چشم انتظار» در بوشهر«سیده شریفه حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس ‌بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مادران شهدا فرزندان و همسران خود را خالصانه راهی نبرد با دشمن کردند تا از میهن و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شرف و ناموس مردان دفاع کرده و جان خود را فدا کنند.

وی ضمن خبر از رونمایی موزیک ویدئو «مادر چشم انتظار» در بوشهر، گفت: این موزیک ویدئو با محوریت مادران شهدای گمنام و مفقودالاثر تهیه شده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس ‌بوشهر با بیان اینکه این موزیک ویدئو به کارگردانی «کامران رحیمی» و توسط گروه سرود خواهران «ریحانه» بخش تنگ ارم اجرا شده ‌خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از این کار امروز یکشنبه 8 خرداد ساعت 12 در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه سرپرستی این گروه با «راضیه پرداخته» و با مربیگری «فاطمه جفاکش و کبری جوکار» بوده است افزود: این موزیک ویدئو در دو لوکیشن گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر و شهرستان دشتی تصویربرداری شده است.

وی تصریح کرد: این موزیک ویدئو به همت «اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صداو سیمای مرکز بوشهر، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر و حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان بوشهر» ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار