مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در بوشهر

«حسینی» از برگزاری نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بوشهر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافعان سلامت در مصلی نماز شهر بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ - 22January 2022

برگزاری نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در بوشهر«سیده شریفه حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس ‌بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز ولات حضرت زهرا (س) و یاد و خاطره شهدا، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار کلیدی دانست و اظهار داشت: مادران شهدا فرزندان و همسران خود را خالصانه راهی نبرد با دشمن کردند تا از میهن و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شرف و ناموس مردان دفاع کرده و جان خود را فدا کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً این حرکت آنها نشانه الگوپذیری از اسوه های صبر و ایثار حضرت زهرا (س) است گفت: امروز ما این اتفاق خوب و پیروزی همراه با سربلندی در جنگ را ثمره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خون مطهر شهدا می‌دانیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از همسران و مادران شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: این مادران با عفت و پاکدامنی که همه زندگی خود را برای نجات کشور فدا کردند گوشه‌ای از فداکاری ها و از خودگذشتگی‌های آنها را جبران نمی کند.

حسینی از برگزاری نهمین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت در استان بوشهر خبر دادو تصریح کرد: این جشنواره با حضور خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت استان صبح فردا یکشنبه سوم بهمن در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

وی عنوان داشت: این جشنواره با سخنرانی آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و مداجی ذاکر اهل بیت (ع) «محمد رازقی پور» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها