مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

تکریم از اسوه‌های صبر و استقامت، حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی آنها است

«هدایت مظلومی» گفت: تکریم و تجلیل از اسوه‌های صبر و استقامت، حفظ ارزش‌ها، بزرگی، متانت و کرامت انسانی آنها است.
کد خبر: ۴۳۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 27January 2021

تکریم از اسوه‌های صبر و استقامت، حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی آنها استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران معظم شهدا اظهار داشت: تکریم و تجلیل از این اسوه‌های صبر و استقامت، حفظ ارزش‌ها، بزرگی، متانت و کرامت انسانی آنها است.

ایشان با بیان اینکه مقاومت، صلابت، گذشت و ایثار مادران و همسران مکرم شهدا در طی این سالها بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: این عزیزان با تاسی از سیره زندگانی حضرت ام البنین (س) الگوی جامعه بوده و از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه مادران و همسران فداکار شهدا، افتخار کشور ما هستند عنوان کرد: اینان گنجینه‌ها و ذخیره‌های معنوی نظام هستند و تجلیل از آنان وظیفه‌ای همگانی است.

مظلومی ضمن گرامیداشت یاد و نام مادران بزرگوار و همسران معزز شهدا گفت: یاد همسران و مادران شهدا باید همیشه در جامعه جاودانه بماند چرا که این عزیزان نقش تربیتی خود را به شایستگی ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم و در مقابل آنان تکریم کرده و قدردان زحمات و تلاش‌های چندین ساله مادران و همسران شهدا باشیم.

مظلومی اظهار داشت: دیدار با این خانواده‌ها موجب می‌شود تا شهدا از ما راضی شوند و عاقبت به خیری را برای همه به همراه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) دیدارهایی در شهرستانهای ابن استان با حضور ائمه جمعه و مسئولین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با محوریت بنیاد شهید انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها