رئیس سازمان بسیج رسانه مطرح کرد؛

مردم در پیروزی‌های به‌وجود آمده نظام همراه بوده‎اند

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: نظام ما همراهی مردم را در پیروزی‌هایی که بدست آورده همراه داشته است و اگر این همراهی را نداشت دچار فروپاشی شده بود.
کد خبر: ۴۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 27January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در برنامه گام‌های استوار با تاکید براینکه هر جامعه و انقلابی نیازمند سرمایه اجتماعی است، اظهار داشت: اگر مردم با نظام همراهی نکنند هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما تفاوت ما با سایر انقلاب‌ها این است که ما باور و اعتقاد و ایمان به خداوند داریم که با سرمایه‌های اجتماعی کشورهای دنیا متفاوت است‌.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی در کشور ما متصل به حوزه اقتصاد یا تکنولوژی نیست که اگر پول نباشد بدنه از آن جدا می‌شود. نظام ما در حوزه پیروزی‌هایی که بدست آورده حتما همراهی مردم را داشته و اگر این را نداشت دچار فروپاشی شده بود.

بصیری انتخابات اخیر آمریکا را یک شکست برای ایالات متحده دانست و به رادیو انقلاب گفت: ما تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم و چطوری است که ما عبور کردیم و خیلی از کشورهای دیگر عبور نکردند؟ اینجا است که سرمایه اجتماعی نمود پیدا می‌کند و ما باید این را محکم حفظ کنیم. ما اگر پول نداشته باشیم اما مردم همراهمان باشند می‌‍توانیم پیروز باشیم.

رادیو انقلاب صدای گفتمان انقلاب اسلامی در ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول لغایت پایان بهمن‌ماه بر روی موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار